Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE
forum pour les élèves bilguecim CHIHIA

RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Bonjour votre adresse IP est:
Visit the Widget Gallery
Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE
Op een warme

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum -> lycée Aboul Kacem Chebbi -CHIHA Sfax Tunisie -> cours,exams et questions
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
yaya2017
élève asssez bon
élève asssez bon

Féminin
Point(s): 66
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Lun 17 Juil - 03:57 (2017)    Sujet du message: Op een warme Répondre en citant

Op een warme, regenachtige zomerdag kreeg ik een grindpad in het Moses H. Cone Memorial Park in Blowing Rock, N.C. Het was mijn derde dag om op te lopen - in de regen.

Op de weg probeerde ik met Chrissy Stuckey, Nike Air Odyssey Femme een 36-jarige danser uit Toronto, te praten, Adidas Superstar Mujer Negras maar ik was uit de adem. Ze was aan het trainen Adidas ZX 850 Femme voor een marathon, en dat was ik niet. Ik bad dat we snel naar de top van de heuvel zouden komen, zodat ik huffing kon stoppen, die mezelf voor de 30 of zo andere lopers op die dag in de steek trekt.

Ik ben niet op een high school track team, of een college runner. Ik ben niet eens zo snel een loper voor iemand van mijn leeftijd. Ik ben 36, en in augustus ging ik naar de camping. Rennen.

Running camps voor volwassenen zijn niet precies nieuw, maar volgens Randy Accetta, directeur van trainingsopleiding bij de Road Runners Club of America en de mentor in de residentie van het McGuire Entrepreneurship Program van de Universiteit van Arizona, zijn ze populairder geworden. " We zien een nationale druk Adidas Superstar Damen naar ervaringsverbruik, "zei meneer Accetta, Nike Air Max Tavas Femme die ook van 1996 tot 2008 op het Craftsbury Nike Air Max 2016 Dames Outdoor Center in Craftsbury Common, Vt.

Sinds het einde van de laatste recessie heeft hij sinds 2008 een groeiend aantal mensen gezien - met name vrouwen die de explosieve groei sinds 2008 hebben gelopen - bereid zijn meer geld te verdienen in wat zij houden van door zich aan te melden voor het rennen van kampen. "Ze willen hun passie doen, en ze willen het beheersen, en ze willen het in een koele omgeving met koele mensen doen," zei hij.

Craftsbury biedt vier dagen en zeven dagen sessies, die $ 694 en $ 1.135 kosten, inclusief kamer en boord. Deelnemers lopen tweemaal per dag en hebben klaslokalen over preventie van letsel, voeding en lichaamsbeweging, samen met yoga sessies. Mevrouw Hakstian zei dat campers vari?ren van die training voor 5Ks  en 10Ks naar ultramarathoners. De jongste Adidas Superstar Dámskécamper afgelopen zomer was 23; De oudste was 84Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose .

"In elk van deze kampen zegt de meerderheid van mensen dat ze in het kamp zijn omdat ze op zoek zijn naar iets om hen te motiveren," zei mevrouw Hakstian. Reacties zijn vijf of zeven dagen en kost $ 1.550 tot $ 2.150, inclusief voedsel En logeren in een hotel. Runners trainen in de ochtend, gevolgd door een lunch en educatieve lunch in de middag. De meeste ritten worden gedaan in en rond Flagstaff, maar elk kamp heeft ook een oefening in Sedona. In de lange kampen is een rijding aan de Grand Canyon, die sightseeing mogelijkheden biedt.

Publicité

MessagePosté le: Lun 17 Juil - 03:57 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum -> lycée Aboul Kacem Chebbi -CHIHA Sfax Tunisie -> cours,exams et questions Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Partager

Add to Google Reader or Homepage

Le profil Facebook de Hamma Chups

Index | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation