Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE
forum pour les élèves bilguecim CHIHIA

RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Bonjour votre adresse IP est:
Visit the Widget Gallery
Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE
houden van de heerschappij

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum -> lycée Aboul Kacem Chebbi -CHIHA Sfax Tunisie -> cours,exams et questions
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
xiaoxiangyu
élève excellent
élève excellent

Féminin
Point(s): 3 089
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Jeu 14 Juin - 11:44 (2018)    Sujet du message: houden van de heerschappij Répondre en citant

Het is om de stemvervormingen, onbewuste gedragsaanwijzingen en indicatoren op te merken die het mogelijk maken om betere coachingbeslissingen te nemen. Ik ben er zeker van dat bijna elke elite daar wat oefeningen zou kunnen ontwikkelen waardoor ze in de buurt van de topfitness komen, maar wat ze missen is die persoon.

Mijn eigen hardlopen is daar een goed voorbeeld van, en het is een deel van de reden waarom ik altijd een coach zocht in plaats van alles alleen te proberen. Meer recent, waar mijn loopbaan ge?volueerd is tot een staat van Nike Janoski Womens proberen om fit genoeg te blijven tot waar ik mijn studenten nog steeds af en toe op hun plek kan zetten om hun ego's onder controle te houden (of ... om lang genoeg te kunnen blijven volgen om een ??beetje on the run coaching te doen ...), heb ik meegedaan met de flow-attitude. Zelfs daar maak ik echter domme beslissingen met mezelf.

Ik ben maandenlang gewond geraakt of teruggekomen van een blessure en het gebeurde allemaal omdat ik voor het eerst in een jaar een 2 × 800 training hard liep in spikes en daarna 3 dagen later mijn eerste halve marathon liep. Hallo, gedeeltelijke Achilles traan.

Het punt is niet dat ik in het algemeen een idioot ben, het is alleen dat als het gaat om mezelf, zoals iedereen, ik bevooroordeeld ben. Ieder van ons is bevooroordeeld door het verhaal dat zich in ons hoofd afspeelt.

En daarom geloof ik er sterk in Nike Air Pegasus 89 Damen een coach te hebben. Het is niet zozeer voor de training, hoewel dat belangrijk is, het is voor de observatie van buitenaf. Ik zeg altijd, een coachbaan op elitair niveau is het houden van de heerschappij. Het is niet zozeer om te motiveren of te porren en te prikken om door een workout heen te komen, maar om te voorkomen dat slimme mensen domme fouten maken. Het is niet de schuld van die intelligente mensen; het is de schuld van de manier waarop onze

Het is niet de schuld van die intelligente mensen; het is de schuld van de manier waarop onze hersenen zich ontwikkelden. In zijn boek schetst Timothy Wilson een overtuigend verhaal over het hierboven beschreven onderzoek. Zijn argument is dat mensen zich bewust zijn van hun bewuste gevoelens en gedachten, maar hun eigen onbewuste of onbewuste evaluatie missen. Vergelijkbaar met de gedachtegang van Daniel Kahneman tussen systeem 1 en Nike Air Max 90 Mens systeem 2, zien we slechts een deel van het verhaal. In zijn boek schetst Wilson een persoonlijk verhaal dat we allemaal kunnen relateren aan de praktische implicaties van dit onderzoek.

In het verhaal schetst hij zijn vriendin Susan die er rotsvast van overtuigd is dat ze verliefd was op een man die Stephen heette. Ze was overtuigd omdat hij elke doos afsloot die ze bewust dacht dat ze wilde, van gedeelde interesse tot persoonlijkheidstype tot werkzekerheid.

Publicité

MessagePosté le: Jeu 14 Juin - 11:44 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Lycée Abou Kacem Chebbi CHIHiA SFAX TUNISIE Index du Forum -> lycée Aboul Kacem Chebbi -CHIHA Sfax Tunisie -> cours,exams et questions Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Partager

Add to Google Reader or Homepage

Le profil Facebook de Hamma Chups

Index | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation